VEJFORUM 2024

PRIOTERING OG OPTIMERING AF HENVENDELSER OG OPGAVER

PRIOPTI er et moderne driftssystem udviklet til jer, der hellere vil bruge tid på jeres kernefunktioner end administrative opgaver. Systemet er udviklet til sagsbehandlere, driftsmedarbejdere, formænd, ejendomsadministratorer m.v. I kan tilpasse PRIOPTI til jeres specifikke arbejdsprocesser og opgaver.

MED PRIOPTI KAN I

  • Gøre jeres hverdag nemmere
  • Håndtere henvendelser og opgaver mere effektivt
  • Få en struktureret digitaliseret arbejdsproces
  • Få en skræddersyet løsning med intuitiv brugerflade

 

PRIOPTI dækker fagområderne

  • Skadedyr
  • Park og grønne område
  • Vej, cykelsti og fortov
  • Natur og vandløb
  • Belysning og signalanlæg
  • Gravetilladelser
  • Råden over offentligt areal
  • Forsyning og infrastruktur
  • Renovation
  • Rengøring
  • Ejendom
  • Events

PRØV PRIOPTI OG VIND 2 BIOGRAFBILLETTER

Du er velkommen til at prøve PRIOPTI. Samtidig kan du deltage i konkurrencen om 2 biografbilletter. Klik på billedet til højre og prøv vores indberetningsløsning, der typisk anvendes til borgerindberetning, men som også kan anvendes til registrering af fx defekt belysning.

SOFTWARE MED FLEKSIBEL STRUKTUR

PRIOPTI har en fleksibel arkitektur, der kan tilpasses forskellige behov og understøtte løbende forandringer i jeres organisation.

STRUKTURERET ARBEJDSPROCES

Med PRIOPTI kan I prioritere opgaverne på en intelligent måde og optimere jeres ressourcer til at opnå de bedste resultater.

Vi har integreret brugervenlige funktioner og værktøjer, der gør det nemt at navigere gennem arbejdsgange. Det sikrer en smidig og effektiv opgaveløsning.

BRUGERVENLIGHED

I får et brugervenligt software designet med fokus på intuitiv opbygning af arbejdsgange. Med en integreret kodeeditor er det nemt at tilpasse og tilføje funktionalitet til softwaren.

MAKSIMER PRODUKTIVITET

I får en skræddersyet løsning, der matcher jeres behov og hjælper jer med at maksimere jeres produktivitet og effektivitet. 

PRIOPTI har en intuitiv og brugervenlig brugerflade, der gør det nemt for jer at administrere jeres opgaver og henvendelser på en struktureret og effektiv måde.